Се додаде во кошничката

ТРГОВИТЕ ВАШИОТ НАРАЧКИ ИНСТАНТИЛНО!

Ажурирања во реално време, Следење без проблеми!

Илустрација за нарачки

БЕСПЛАТНО Испорака со доверливи партнери!

Беспрекорна глобална испорака – безбедна, брза и без треска!

Светска мапа

Најчесто поставувани прашања

Можете лесно да ја следите вашата нарачка со "линк за нарачка" дека сте добиле преку вашата пошта за потврда за нарачката / СМС. Можете исто така да ја следите вашата нарачка користејќи ја опција за нарачка за песна достапна на дното на страницата на нашата веб-страница. За апликација корисници, "Нарачка за песна" опцијата е присутна на иконата од менито. За каква било дополнителна поддршка, можете контактирајте го нашиот тим за поддршка.

Статусите за нарачки обично ја означуваат тековната фаза на вашата нарачка во исполнувањето процес. Еве неколку вообичаени статуси и нивните значења:
  • Во очекување: Вашата нарачка е примена, но сè уште не е обработена.
  • Обработка: Вашата нарачка се подготвува за пратка.
  • Испорачано: Вашата нарачка е испратена и е на пат кон вас.
  • Доставено: Вашата нарачка пристигна на одредената адреса.
  • Откажано: Вашата нарачка е откажана, или од вас или од продавачот.
  • Врати: Вашата нарачка е испратена назад до продавачот.

Во случај ако сакате да ја промените адресата за испорака по нарачката, ве молиме контактирајте со нашата поддршка за клиенти или доделена курирска компанија за помош.

Ако вашата нарачка се одложи поради некоја причина, прво, можете да го следите неговиот статус, а потоа да контактирате со нашата поддршка за клиенти за помош. На овој начин, можете да бидете без напнатост во врска со вашата нарачка и да го знаете неговиот тековен статус и причините за неговото одложување.

Поставете ја испораката на вашиот производ во одредена временска рамка што може да се избере при одјавување. Како и да е, ако ви недостасува испорака на производот, тогаш пратката ќе се врати во земјата на потекло. Клиентот може да поднесе барање за поврат само ако е квалификувано според тоа Политика за враќање на Убуј.

Постојат неколку причини зошто вашиот број за следење може да не се ажурира, како одложувања во обработката, проблеми со превозникот, креации на етикети, изгубени пакети и така натаму. За помош, можете да контактирате со нашата поддршка на клиентите и да ја исчистите конфузијата по потреба.