Често поставувани прашања
-
Враќање и рефундирање
-
Нарачка и испорака
-
царинење и откажување
-
плаќања и такси
-
кампањи и понуди
-
приватност и општи информации
-
легитимност и доверливост
No Faq Found
ПОЛИТИКА ЗА ВРАЌАЊЕ
За жал, немаме политика за размена. Клиентот може да врати погрешен, оштетен, неисправен или исчезнат дел/нецелосен производ. Во случај на оштетен производ, клиентот треба да ја извести назначената курирска компанија и Ubuy во рок од 3 дена од испораката, а во случај на други услови прозорецот за враќање е отворен 7 дена по испораката. Нашата политика не ги опфаќа грижите на клиентите по 7 дена од испораката. Се извинуваме за предизвиканата непријатност.
Клиентот треба да го контактира нашиот тим за поддршка за да пријави проблем во врска со оштетениот, неисправен или погрешен производ. Ќе му биде доставен линк на клиентот на регистрираната адреса на е-пошта откако ќе се контактира тимот за поддршка на клиентите.
Може да се вратат само погрешни, оштетени, неисправни производи или производи со делови што недостасуваат.
- Клиентот мора да нè контактира во рок од 7 дена од испораката.
- Производот треба да биде во неискористена состојба и да може повторно да се продава.
- Производот треба да биде во неговото оригинално пакување вклучувајќи ја кутијата на брендот/производителот, ознаката MRP недопрена, упатството за употреба и гарантната картичка.
- Производот мора да го врати клиентот во целост со сите придружни додатоци или бесплатни подароци присутни во него.
- Специфичните категории како што се внатрешна облека, долна облека, костими за капење, производи за убавина, парфеми/дезодоранси и бесплатни облеки, намирници и гурмански продукти, накит, материјали за домашни миленици, книги, музика, филмови, батерии итн., не се квалификуваат за враќање и рефундирање.
- Производи на кои недостасуваат етикети или додатоци.
- Дигитални производи.
- Производи кои се манипулирани или немаат сериски броеви.
- Производ што бил користен или инсталиран од клиентот.
- Секој производ што не е во неговата оригинална форма или пакување.
- Обновените производи или производите во претходна сопственост не се квалификуваат за враќање.
- Производи кои не се оштетени, неисправни или различни од првично нарачаните.
Клиентот може да врати погрешен, оштетен, неисправен или исчезнат дел/нецелосен производ. Во случај ако недостасува производ, клиентот треба да ја извести назначената курирска компанија и Ubuy во рок од 3 дена од испораката, а во случај на други услови прозорецот за враќање е отворен 7 дена по испораката. Нашата политика не ги опфаќа грижите на клиентите по 7 дена од испораката. Се извинуваме за предизвиканата непријатност.
Клиентот може да врати погрешен, оштетен, неисправен или исчезнат дел/нецелосен производ. Во случај на оштетени производи, клиентот треба да ја извести назначената курирска компанија и Ubuy во рок од 3 дена од испораката, а во случај на други услови прозорецот за враќање е отворен 7 дена по испораката. Нашата политика не ги опфаќа грижите на клиентите по 7 дена од испораката. Се извинуваме за предизвиканата непријатност.
Клиентот мора да ги исполнува следните услови за да врати кој било производ:
- Клиентот мора да нè контактира во рок од 7 дена од испораката.
- Производот треба да биде во неискористена состојба и да може повторно да се продава.
- Производот треба да биде во неговото оригинално пакување, вклучувајќи ја кутијата на брендот/производителот, упатството за употреба, гарантната картичка и ознаката MRP недопрени.
- Производот мора да го врати клиентот во целост со сите придружни додатоци или бесплатни подароци присутни во него.
Клиентот треба да го контактира нашиот тим за поддршка за да пријави проблем во врска со оштетениот, неисправен или погрешен производ.
Клиентот мора да ги постави сите потребни слики и видеа со краток детален опис на проблемот што ќе му помогне на тимот да го истражи случајот.
За да дознаете повеќе, посетете ја нашата политика за враќање или контактирајте со нашиот тим за поддршка.
ПОЛИТИКА ЗА ВРАЌАЊЕ
Во случај на враќање, процесот на враќање на средствата ќе започне само откако производот ќе биде примен, прегледан и проверен во нашиот магацин. Штом производот се смета за подобен за рефундирање, износот на повратот ќе се кредитира на вашата банкарска сметка/сметката Ubuy/оригиналниот начин на плаќање.
Откако ќе започнеме со рефундирање, ќе бидат потребни приближно 7-10 работни дена за износот да се одрази во оригиналниот начин на плаќање. Меѓутоа, времето за рефундирање на вашата банкарска сметка ќе биде различно во зависност од политиката за порамнување на вашата банка. Во случај на Ucredit, износот ќе се одрази на вашата сметка на Ubuy во рок од 24-48 работни часа. Ве молиме контактирајте го нашиот тим за поддршка за повеќе информации.
- Следете ја вашата банкарска сметка бидејќи порамнувањето на меѓубанкарските трансакции може да трае подолго од очекуваното.
- Контактирајте со вашата банка и подгответе го ID на трансакцијата за споделување.
- Доколку допрва треба да добиете рефундирање, ве молиме контактирајте го нашиот тим за поддршка на клиентите.
Штом производот ќе се врати во нашиот магацин, ќе започнеме со враќање на парите. Ќе бидат потребни приближно 7-10 работни дена за износот да се одрази во оригиналниот начин на плаќање. Сепак, истото варира според стандардите за порамнување на банката. Во случај на Ucredit, износот ќе се одрази на вашата сметка на Ubuy во рок од 24-48 работни часа. Ве молиме контактирајте го нашиот тим за поддршка за повеќе информации.
Клиентот може да врати погрешен, оштетен, неисправен или исчезнат дел/нецелосен производ.
Доколку нарачката не е испорачана или е изгубена во транзит, ќе биде издадена рефундација.
Ве молиме погледнете ја политиката за испорака и обратете се до нашата служба за клиенти за повеќе детали.
Нарачка
Можете да ја следите вашата нарачка со помош на „врската за следење на нарачката“ што ќе ја добиете во поштата/СМС за потврда на нарачката.
Можете да кликнете на опцијата „Следи нарачка“ достапна на дното на страницата за да ги следите нарачките на нашата веб-локација.
Корисниците на апликацијата можат да ја видат опцијата „следи нарачка“ достапна на иконата од менито. Слободно контактирајте го нашиот тим за поддршка за понатамошна помош.
За жал, не можеме да го промениме производот откако ќе се изврши нарачката.
Да, на барање може да се обезбеди фактура за нарачка. Ве молиме контактирајте го тимот на службата за клиенти за помош.
- Посетете го нашиот глобален пребарувач за да го најдете производот што го барате.
- Кликнете на саканиот производ за да видите повеќе детали за производот.
- Изберете ја саканата ставка и изберете ја саканата големина и количина. Откако ќе изберете, продолжете со кликнување на „Додај во кошничка“.
- За да ја видите вашата кошничка, изберете го „копчето за преглед на количката“ . Потоа, можете да изберете „Продолжи со купување“ ако сакате да додадете повеќе артикли или „продолжете да обезбедите наплата“ ако сакате да платите
- Применете купон за попуст доколку е достапен
- Ако сакате да продолжите како гостин, внесете ја вашата е-адреса и информации за испорака за да продолжите.
- Ако сте клиент кој се враќа, ве молиме внесете ги вашите детали за најавување за да продолжите.
- Ако сте нов клиент и сакате да се регистрирате, регистрирајте се со вашите детали за контакт.
- Изберете го вашиот начин на испорака за да продолжите.
- Кликнете на претпочитаниот начин на плаќање и кликнете на опцијата продолжи за плаќање.
- Вашата нарачка ќе биде направена штом ќе ја примиме уплатата.
Во случај нарачката да не биде испорачана, ве молиме контактирајте ја нашата поддршка за корисници или назначената курирска компанија за помош.
Испорака
Нарачките обично се испорачуваат во временската рамка наведена во начинот на испорака што го избрал клиентот при наплатата.
Кога од клиентот се бара да плати царина, испораката ќе биде потврдена откако ќе се платат трошоците.
Да, ќе добиете повик/СМС од курирската компанија пред испораката. Можете така да ја закажете испораката.
- Ако опцијата е достапна во вашата земја. Можете да изберете да плаќате царини, давачки и даноци однапред или во моментот на испорака. Оваа опција е достапна и се пресметува во моментот на наплатата.
- Во зависност од државата. Царините, давачките и даноците може да се наплатат однапред и да се пресметаат при наплатата. Клиентот не мора да плати ништо за време на испораката и ако курирската компанија наплати некаков износ, ве молиме контактирајте ја нашата поддршка за корисници за помош.
- Во некои земји, царините, давачките и даноците не се наплаќаат однапред. Клиентот ќе треба да ги плати овие трошоци на назначената курирска служба.
Предметите во вашата нарачка може да ви бидат испорачани во повеќе пратки за да стигнат до вас што е можно побрзо!
Но, не грижете се! Која било цена на испорака се додава само еднаш на вашата нарачка. Не мора повторно да ги плаќате тие трошоци ако ја примите вашата нарачка преку повеќе пратки.
царинење
- Ако царината е однапред платена: клиентот не мора да плати ништо за време на испораката и ако курирската компанија наплати некаков износ, ве молиме контактирајте ја нашата поддршка за корисници за помош.
- Во случај кога царините, давачките и даноците не се наплаќаат однапред. Клиентот ќе треба да ги плати овие трошоци во моментот на испораката.
За постапката на царинење најчесто се грижи курирската компанија. Како и да е, царинскиот орган може да побара итна декларација или дополнителни документи од клиентот. Ќе треба да ги доставите сите потребни документи и документација што е можно поскоро до курирската компанија за да може да ги достави до царинскиот орган.
Кога царината не се плаќа однапред со нарачката, клиентот е одговорен за плаќање царински давачки, за уредување на потребната документација и за царинење на пратката.
Што се однесува до секое такво купување направено од клиентот преку веб-локацијата на Ubuy, примачот во земјата на дестинација во сите случаи ќе биде „Увозник на евиденција“ и мора да ги почитува сите закони и прописи на наведената земја на дестинација за производот(ите) купени преку веб-страницата на Ubuy.
За постапката на царинење најчесто се грижи курирската компанија. Во случај пратката да се одржи на царинење поради недостиг или отсуство на соодветна документација/документи/декларација/ владина лиценца или сертификати потребни од „Увозникот на евиденција“:
- Доколку „Увозникот на евиденција“ не ги достави потребните документи и документација до царинските органи и како резултат на тоа, производот(ите) бидат конфискувани од царината, Ubuy нема да издаде рефундирање. Затоа, силно препорачуваме однапред да се подготвите и да ги доставите соодветните документи кога тоа ќе го побараат царинските органи.
- Доколку пратката се врати во нашиот магацин во случај на недостиг/отсуство на документација итн. од страната на клиентот, Ubuy само ќе му ја врати куповната цена на производот(ите) на клиентот. Надоместоците за испорака и враќање нема да бидат вклучени во рефундирањето.
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
За да се избегне доцнење на пратката, царината може да ги побара следниве документи од ваша страна:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Царинските органи може да бараат и дополнителни документи кои не се наведени погоре. Ќе бидете известени од курирската компанија доколку е потребен конкретен документ за целите на царинење.
За однапред платени царински давачки, нема да се наплатат други давачки.
За царинските давачки кои не се платени однапред, курирската компанија може да ги наплати следните давачки:
- Надоместоци за исплата
- Поврзано складирање доколку клиентот не го сподели потребниот документ во временската рамка
- Даноци
- Такси за ракување
- Административни трошоци
откажување
- Ако пратката е подготвена за испраќање или е веќе испратена од објектот на продавачот, но сè уште не е стигната до магацинот на Ubuy. Дел од цената на испораката ќе се одземе од вкупниот износ на рефундирање кој е засегнат во пратката.
- Ако нарачката/производот е процесиран од продавачот, но сè уште не е испратен, клиентот има право на целосна рефундација
- Ако нарачката/производот не се креирани/обработени од продавачот: клиентот има право на целосна рефундација.
- Доколку пратката веќе е замината за вашата земја и бројот на авионскиот товарен лист е достапен од курирската компанија на страницата за следење. Нема да можеме да ја откажеме вашата нарачка.
- Одете на вашата сметка
- Под „неодамна поставена опција“, кликнете на откажи и поставете го вашето барање
- Ако опцијата за откажување на нарачката не е достапна, ве молиме контактирајте го нашиот тим за поддршка на клиенти за откажување на нарачката.
ПЛАЌАЊЕ
Ubuy не наплаќа ништо дополнително освен трошоци за испорака и царина . Кога плаќате во одредена валута, вашата банка може да ја наплати разликата во валутата ако износот на трансакцијата е во американски долари ($), евра (€) или која било друга валута.
Подолу се вообичаените опции за плаќање.
- PayPal
- VISA/Mastercard
Други опции за плаќање може да се најдат на дното на веб-страницата
- Проверете го изводот од вашата банка/картичка и проверете дали износот е вратен на вашата сметка.
- Почекајте 24 часа Одземениот износ автоматски ќе биде вратен на вашата сметка.
- Контактирајте го нашиот тим за поддршка за понатамошна помош.
- За платена царина: Царините/увозните давачки и даноците што се наплаќаат при наплата се проценка на таксите и не се точни. Доколку реалните царински такси ги надминат проценетите царински такси преземени во моментот на поставување на нарачката, UBUY ќе ги плати дополнителните надоместоци што се наплаќаат.
- За царина што не е однапред платена: Царините/увозните давачки и даноците ќе ги пресметуваат царинските органи.
Статусот на чекање или откажана нарачка значи дека не добивме плаќање од вас. Ако износот на нарачката е одземен од вашата сметка и статусот на вашата нарачка сè уште се прикажува на чекање или е откажан. Можете или да почекате неколку дена за да се врати износот на вашата сметка или да ја контактирате нашата грижа за корисници за понатамошна помош.
кампањи и понуди
Правилата и условите наведени во Кампањи и понуди се валидни и применливи само за ограничено време. Овие правила и услови не важат за веќе намалените производи.
Мора да го внесете кодот на купонот за попуст во соодветното поле на страницата со кошничка или на страницата за наплата. Осигурете се дека нема дополнителни празни места пред и по кодот или вметнати помеѓу додека го пишувате или залепувате кодот во даденото поле.
Кодот на купонот се применува само на цената на производот. Попустите не се применуваат на превозот и царинските трошоци.
приватност и општи информации
- Ние користиме колачиња на нашата веб-локација за собирање статистики за посетители, за рекламни цели и за подобрување на корисничкото искуство на нашата веб-локација. Можеме да ги ажурираме овие информации одново и одново по потреба.
- Ви препорачуваме редовно да ја посетувате оваа страница за да останете ажурирани со информации во врска со колачињата што ги користиме на нашата веб-страница.
- Ваша согласност - Вие се согласувате со употребата на колачиња од нас и нашите даватели на услуги со кликнување на опцијата прифатете колачиња додека ја посетувате нашата веб-локација.
- Може ли да ја повлечам мојата согласност?
Да. Ако сакате да ја повлечете вашата согласност, ќе треба да ги избришете колачињата зачувани на вашиот уред во поставките на вашиот веб-прелистувач. Дополнително, променете ги поставките на вашиот веб-прелистувач за да ги оневозможите колачињата во иднина за да спречите складирање на колачиња на вашиот уред.
Можете да ни се јавите, да нè контактирате преку е-пошта или да разговарате со нас во живо во секое време користејќи ги деталите дадени на страницата „Контактирајте со нас“.
Исполнети производи се оние производи што ги набавуваме од продавачите на земјите од продавницата (САД, ОК, Кина, Јапонија, Хонг Конг и Кореја). Овие производи ќе ви бидат доставени во избраната временска рамка.
Неисполнети производи се оние производи кои ви се достапни преку продавачи од трети страни. Овие трговци се наоѓаат надвор од соодветните земји на продавницата. Така, испораката на такви производи може да потрае од 10 до 40 дена. Ние ги забрзуваме испораките штом пратката ќе биде примена во нашиот магацин.
решавање проблеми
Ве молиме исчистете ги колачињата во вашиот прелистувач пред да нарачате.
- Одете до алатки
- Исчисти историја
- Исчисти колачиња
- Продолжете откако ќе го рестартирате/освежите прелистувачот..
Оваа патека може да биде малку поинаква во зависност од прелистувачот што го користите.
Ако сè уште не можете да ја извршите вашата нарачка, ве молиме контактирајте го нашиот тим за поддршка на клиентите за понатамошна помош.
безбедност
Сите производи се доставуваат до клиентите со користење на онлајн фактурата генерирана при успешно плаќање.
Сите адреси за испорака се запишуваат во историјата на нарачките и се проверуваат од нашите соодветни оддели пред испораката.
Ако системот означи која било трансакција како измамничка, ние го потврдуваме ова со анализа на сите параметри што се користат за откривање измама. Во случај на сомнеж, трансакцијата ќе биде откажана и вратена во рок од 7 работни дена.
легитимност
Ubuy е легитимна глобална платформа за е-трговија со седиште во Кувајт. Таа е доверлива платформа за прекуграничен шопинг со милиони купувачи ширум светот која верува во најдоброто искуство за услуги на клиентите
Ние во Ubuy строго се придржуваме до сите протоколи и политики за е-трговија во повеќе од 180 земји во кои работиме. Ние се стремиме постојано да се прилагодуваме на светот кој постојано се менува во е-трговијата со менување и прилагодување на нашите операции за да ги исполниме сите ваши потреби и барања.
Сите трансакции направени преку Ubuy се многу безбедни. Ние користиме напредни системи за шифрирање во нашиот процес на плаќање за да обезбедиме целосна безбедност и заштита за нашите ценети клиенти Во случај на неверојатен настан или спорови во врска со неточен или оштетен производ, целосно се враќаат средствата според политиката на Ubuy.
Ви благодариме за сета поддршка што ни ја дававте низ годините. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
доверливост
Ubuy има испорачано над 10.500.000+ пакети од основањето во 2012 година. На милиони клиенти им обезбедува брендирани и автентични производи, во повеќе од 180 земји на глобално ниво. Со седиште во Кувајт, нуди многу безбедни услуги на веб-локации, користејќи ги најновите технологии; да обезбеди беспрекорно искуство за купување преку Интернет.
Ubuy нуди многу безбедна веб-локација со напредни системи за шифрирање за процесот на плаќање за да обезбеди целосна безбедност и заштита на нашите ценети клиенти.
Користење на најновите безбедни технологииUbuy работи на HTTPS што е побезбеден протокол за пренос. Сите комуникации помеѓу вашиот прелистувач и веб-локацијата се шифрирани, што значи дека сите трансакции се и побезбедни. Сите лични информации се заштитени со сигурни мрежи за да се осигури дека сите информации за клиентите се чуваат како безбедни и доверливи.
Покрај тоа, информациите се шифрираат преку технологијата Слој со безбеден приклучок (ССЛ) и веб-страницата се скенира на редовна основа. Сите трансакции се обработуваат преку провајдер на портал и не се складираат или обработуваат на нашите сервери.
Заштита на испорака и поврат на трошоциВо Ubuy, безбедноста на вашиот пакет ни е важна. Секогаш сме подготвени да се справиме со вашите пакети за време на какво било доцнење што може да настане поради доцнење на летот или лошо време. Ние гарантираме дека пакетите ќе ви бидат доставени навремено со рационализација на процедурите за царинење и работа околу државните празници.
Ubuy верува во најдоброто искуство за услуги на клиентите, во случај на некој неверојатен настан, целосно се враќаат средствата според Политиката за рефундирање на Ubuy
За целосни информации посетете ја нашата веб-страница. Ако имате какви било сомнежи и прашања, ве молиме слободно контактирајте нè во секое време на info@ubuy.com. Секогаш сме подготвени и среќни да ви помогнеме и имајте го најдоброто искуство со нас.