Политика за враќање и рефундирање
Дали добивте погрешен, оштетен, неисправен производ(и) или производ(и) со делови што недостасуваат? Без грижи, нашиот тим за поддршка и операции е тука да ви помогне на најдобар можен начин. Наша цел е да им обезбедиме на клиентите извонредни услуги.
Политики и процедури за враќање
Клиентот може да врати погрешен, оштетен, неисправен или исчезнат дел/нецелосен производ. Во случај на оштетен производ, клиентот треба да ја извести назначената курирска компанија и Ubuy во рок од 3 дена од испораката, а во случај на други услови прозорецот за враќање е отворен 7 дена по испораката. Нашата политика не ги опфаќа грижите на клиентите по 7 дена од испораката. Се извинуваме за предизвиканата непријатност.
Клиентот мора да ги исполнува следните услови за да врати кој било производ:
- Клиентот мора да нè контактира во рок од 7 дена од испораката.
- Производот треба да биде во неискористена состојба и да може повторно да се продава.
- Производот треба да биде во неговото оригинално пакување вклучувајќи ја кутијата на брендот/производителот, ознаката MRP недопрена, упатството за употреба и гарантната картичка.
- Производот мора да го врати клиентот во целост со сите придружни додатоци или бесплатни подароци присутни во него.
Клиентот треба да го контактира нашиот тим за поддршка за да пријави проблем во врска со оштетениот, неисправен или погрешен производ.
Клиентот мора да ги обезбеди/постави сите потребни слики и видеа со краток детален опис што ќе му помогне на тимот да го истражи случајот.
Категории и услови на производи кои не се подобни за враќање:
- Специфичните категории како што се внатрешна облека, долна облека, костими за капење, производи за убавина, парфеми/дезодоранси и бесплатни облеки, намирници и гурмански продукти, накит, материјали за домашни миленици, книги, музика, филмови, батерии итн., не се квалификуваат за враќање и рефундирање.
- Производи на кои недостасуваат етикети или додатоци.
- Дигитални производи.
- Производи кои се манипулирани или немаат сериски броеви.
- Производ што бил користен или инсталиран од клиентот.
- Секој производ што не е во неговата оригинална форма или пакување.
- Обновените производи или производите во претходна сопственост не се квалификуваат за враќање.
- Производи кои не се оштетени, неисправни или различни од првично нарачаните.
Политики и процедури за рефундирање
Во случај на враќање, процесот на враќање на средствата ќе започне само откако производот ќе биде примен, прегледан и прoверен во нашиот магацин, што ќе покаже дека ги исполнува критериумите за квалификуваност. Одобрувањето или одбивањето на рефундирањето зависи од истрагата спроведена од одговорниот тим.
Откако ќе започнеме со рефундирање, ќе бидат потребни приближно 7-10 работни дена за износот да се одрази во оригиналниот начин на плаќање. Сепак, тоа се разликува според стандардите за порамнување на банката. Во случај на Ucredit, износот ќе се одрази на вашата сметка на Ubuy во рок од 24-48 работни часа. Ве молиме контактирајте го нашиот тим за поддршка за повеќе информации.
Политика за поврат на царини, давачки, даноци и ДДВ во случај на погрешен, оштетен, неисправен производ(и) или производ(и) со делови што недостасуваат:
- Ако Ubuy однапред му наплатил царина, давачки, даноци или ДДВ на клиентот, износот ќе биде вратен на порталот за плаќање.
- Ако царината, давачките, даноците или ДДВ не се наплаќаат однапред од Ubuy, износот ќе биде вратен само како Ucredit.
Ве молиме имајте предвид дека царинските давачки, даноците и ДДВ нема да бидат вратени освен во случај кога ќе се испорача погрешен, оштетен, неисправен или производ на кој му недостасува дел/нецелосен производ.
Продажни артикли:
Производите што се дел од која било продажна/промотивна понуда не може да се рефундираат освен ако не се со недостатоци.