Планови за гаранција на UCare
|
ОсновниПЛАН
|
ПлусПЛАН
|
ПлатинаПЛАН
|
---|---|---|---|
Продолжена гаранција до 3 години |
|||
Бесплатна поправка под продолжена гаранција |
|||
Покриеност со меѓународна гаранција (1 година) |
|||
Гаранција за случајна штета |
|||
25% надоместоци за поправка (по инцидент) под гаранција за случајна штета. Важат У&О* |
|||
Оштетување од истурање |
|||
Заштита од оган |
Уредот е поправен во неовластени сервисни центри освен ако не се одобрени од UBUY.
Штетата настанала од намерно кршење.
Повеќекратни сомнителни оштетувања на исти или различни страни на производот.
Свиткување или вдлабнатини во телото на уредот или кое било друго козметичко оштетување.
Повеќекратни или комбинирани оштетувања како што се кршење и истурање течности во исто време и целосно потопување во течности.
Дефекти кои произлегуваат од неправилно користење, намерно невнимавање, неисправни поставки, неправилно инсталирање и употреба на несоодветни додатоци.
Сериските броеви беа променети, манипулирани или целосно или делумно отстранети или етикетата беше отстранета.
Додатоци што го придружуваат производот.
Рутинско одржување и чистење.
Оштетување на податоци/опрема/софтвер поради вирусна инфекција или слично.
Неуспешно заштитување на вашите апарати од наезда на штетници и глодари итн.
Потрошните делови како филтри во прочистувач на вода или кујнски оџак, кои се дизајнирани да траат одреден животен век и потоа да се заменат од потрошувачот, не се покриени.
Испорака и царина ако ви се испраќа замена.
Секоја штета предизвикана од неодобрени модификации на спецификациите на производителот, вклучително и неуспехот да се следат упатствата на производителот.
Гаранцијата нема да биде пренослива.
Гаранцијата нема да го покрие враќањето на податоците на кој било производ што има начин за дигитално складирање податоци на уредот.
UBUY може да ја откаже гаранцијата за артикал и да ја врати сумата од гаранцијата ако смета дека предметот не е подобен за гаранција.
Во случај на дефект или оштетување на производот, клиентот мора да го однесе производот во сервисниот центар на производителот или во овластен сервисен центар со оригиналната фактура за купување на производот. Во случај сервисниот центар да наплати за поправка, тогаш клиентот треба да испрати овластена фактура за истото до UBUY за поврат на средствата со пополнување на барањето за гаранција преку неговата сметка
Во случај на оштетени делови, клиентот треба да ја контактира UBUY, доколку деловите се достапни тогаш UBUY ќе ги испрати до клиентот и клиентот ќе треба да плати за испорака и царина. Ако не се достапни, тогаш клиентот може да го набави предметот од своја страна и UBUY ќе ги врати средствата потрошени за деловите на производот (средствата за испорака+ царината нема да бидат вратени)
Во случај артиклот да не е воопшто функционален и да не може да се поправи, тогаш UBUY ќе испрати замена за клиентот (по примена на амортизација*), клиентите ќе треба да платат трошоци за испорака и царина. Ако замената не е достапна, UBUY ќе ги врати трошоците за производот (по примена на Амортизација*)
Во случај на рекламација за пожар, следните документи мора да се достават до овластениот сервисен центар или UBUY:
- Уредот треба да биде присутен и да се даде на UBUY во која било состојба.
- Штетите се покриваат само во случај на надворешен случаенпожар.
- Копија од купопродажната фактура на име на клиентот. Копија од лична карта на клиентот.
- Копија од извештајот на противпожарната служба потпишана и уредно заверена со печат.
Амортизацијата ќе се применува на годишна основа и ќе биде како што следува
- 1-ва година - 10% од вредноста на производот
- 2-та година - 20% од вредноста на производот
- 3-та година - 30% од вредноста на производот